УКРАЇНСЬКА
МОВА
5 КЛАС
(з українською мовою навчання)
(122 год, 3,5 год на тиждень)
Мовленнєва змістова лінія
– 28 год.
С. Я. Єрмоленко, В. Т.
Сичова. Підручник «Українська мова» для
5 класу
загальноосвітніх навчальних
закладів. Київ. «Грамота» 2013 рік
Контрольні роботи
Об'єкти і форми контролю
|
І семестр
|
Дата
|
ІІ семестр
|
Дата
|
Фронтальні
види контрольних робіт
|
||||
Перевірка мовної теми*
|
4
|
5
|
||
Письмо:
Переказ
|
1
|
1
|
||
Твір
|
-
|
1
|
||
Правопис:
Диктант
|
1
|
1
|
||
Аудіювання
|
-
|
1
|
||
Читання
мовчки
|
1
|
-
|
||
Індивідуальні
види контрольних робіт
|
||||
Говоріння:
Діалог
|
1
|
-
|
||
Усний
переказ
|
-
|
1
|
||
Усний
твір
|
1
|
-
|
||
Читання
вголос
|
-
|
1
|
І СЕМЕСТР
№
з/п
|
К-ть год
|
Дата
|
Тема уроку
|
Д/з, повторення
|
Вступ (1 год). Тема №1. Повторення
вивченого в початкових класах
(10 год + 6 год РМ).
|
||||
1
|
1
|
Вступ. Значення мови в житті
суспільства. Поняття державної мови. Українська мова — державна мова України.
|
§1;
впр. 5, с. 7
|
|
2
|
1
|
РМ №1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність;
види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Навчальне аудіювання
тексту наукового стилю (у).
|
§58,59;
впр. 557(1,2),
с. 222
|
|
3
|
1
|
Частини мови; основні способи їх розпізнавання.
|
§2;
впр . 13, с. 11
|
|
4
|
1
|
Іменник. Велика літера і лапки в іменниках. Голосні
у відмінкових закінченнях іменників.
|
§3;
впр. 18(п),
с.14,
26(у), с. 19
|
|
5
|
1
|
Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників.
|
§4;
впр. 37. с.23
|
|
6
|
1
|
РМ №2. Спілкування як важливий складник
культури людини. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. Мета спілкування
й адресат мовлення; основні правила спілкування (практично). Навчальне
читання мовчки тексту художнього стилю.
|
§60;
впр. 563, дати відповіді на запитання
|
|
7
|
1
|
Числівник. Апостроф. М’який знак.
|
§5;
впр. 46, с. 27
|
|
8
|
1
|
Займенник. Особові займенники.
|
§6;
впр. 52, с. 29
|
|
9
|
1
|
РМ №3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність
тексту. Тема, комунікативна спрямованість,
основна думка тексту, мікротема
|
§61;
впр. 568,
с. 229
|
|
10
|
1
|
РМ №4. . Структура тексту
(вступ, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті. (у).
Усна й письмова форми тексту (висловлювання). Простий план готового тексту. Усний
докладний переказ художнього тексту розповідного характеру.
|
§62;
впр. 574(п),
575(у),
с. 232-233
|
|
11
|
1
|
Дієслово. Голосні в особових закінченнях дієслів.
|
§7;
впр. 59, с. 32
|
|
12
|
1
|
Не з дієсловами. Правопис -шся, -ться у кінці
дієслів.
Вхідний
контроль. Диктант.
|
§7;
впр. 62, с. 33
|
|
13
|
1
|
Прислівник. Правопис вивчених прислівників.
|
§8;
впр. 70,
с. 36-37
|
|
14
|
1
|
РМ №5. Належність тексту
до певного стилю. Ознайомлення із розмовним, науковим і художнім стилями,
сферою їх використання.
|
§63;
впр. 581,
с. 237 записати
текст наукового стилю
|
|
15
|
1
|
РМ №6.
Усний докладний переказ тексту наукового стилю.
|
Повторити §63, підготувати переказ тексту наукового
стилю
|
|
16
|
1
|
Прийменник. Написання прийменників з іншими частинами
мови. Сполучник. Використання
прийменників та сполучників і,
та, й, а, але для зв'язку слів у реченні.
|
§9, 10;
впр. 82, с. 41
|
|
17
|
1
|
Контрольна робота №1 (тестові завдання) за темою «Повторення вивченого в початкових класах».
|
Повторити §2-10
|
|
Тема №2. Відомості з синтаксису і
пунктуації (11 год + 5 год РМ).
|
||||
18
|
1
|
Словосполучення.
Відмінність словосполучення від слова, його форми і речення. Головне та
залежне слово в словосполученні.
|
§11;
впр. 101, с. 51
|
|
19
|
1
|
Словосполучення лексичні та фразеологічні (практично).
Граматична помилка та її умовне позначення (практично).
|
Скласти 5
речень із фразеологізмами
|
|
20
|
1
|
РМ №6. Типи мовлення
(різновиди текстів): розповідь, опис, роздум. Особливості опису тварини. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису
тварини.
|
§64, 65;
впр. 584,
с. 239; 594(у),
с. 245
|
|
21
|
1
|
РМ №7. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами
опису тварини.
|
Завершити
роботу над переказом
|
|
22
|
1
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок).
Граматична помилка.
|
§12;
впр. 111, с. 54
|
|
23
|
1
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
|
§13;
впр. 118,с. 58
|
|
24
|
1
|
РМ №8. Ознайомлення з вимогами
до мовлення. Помилки в змісті й побудові висловлювання (практично). Робота над помилками, допущеними в докладному переказі художнього тексту, що містить опис тварини (п).
|
Повторити §12;
впр.116, с. 57
|
|
25
|
1
|
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні,
спонукальні (повторення). Окличні речення (повторення). Розділові знаки в
кінці речень (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).
|
§14;
впр.131, с.62
|
|
26
|
1
|
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина.
|
§15;
впр.138, с.65
|
|
27
|
1
|
Другорядні члени речення. Додаток. Способи вираження додатків. Засвоєння
складних випадків слововживання.
|
§15;
впр. 136,с.65
|
|
28
|
1
|
РМ №9. МД. Підготовча робота до написання докладного
переказу тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.
|
§65;
впр. 593,
с. 245
|
|
29
|
1
|
РМ №10. МД. Контрольний письмовий
докладний переказ тексту
розповідного характеру з елементами опису тварини.
|
Повторити §64
|
|
30
|
1
|
Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження
означень.
|
§15;
впр.139, с.65
|
|
31
|
1
|
Другорядні члени речення. Обставина. Способи вираження
обставин.
|
§15;
впр.141, с.66
|
|
32
|
1
|
Другорядні члени речення. Тренувальні вправи на визначення
другорядних членів речення.
|
Повторити §15;
впр.145. с.67
|
|
33
|
1
|
Контрольна
робота №2 (тестові завдання) за темою
«Відомості з синтаксису і пунктуації. Словосполучення.
Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення».
|
Повторити
§11-15
|
|
Тема №3.
Відомості з синтаксису і пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання.
Вставні слова (7 год +4 год РМ).
|
||||
34
|
1
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення.
|
§16;
впр.152, с.70
|
|
35
|
1
|
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка при узагальнювальних
словах
у реченнях з однорідними членами.
|
§17;
впр.159(1),
с.72
|
|
36
|
1
|
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
|
§17;
впр.164, с.74
|
|
37
|
1
|
РМ №11. Усний твір-опис тварини за картиною в
художньому стилі.
|
§71;
впр.622(2),
с.263
|
|
38
|
1
|
РМ №12. Письмовий твір-опис тварини в науковому стилі.
|
Завершити твір
|
|
39
|
1
|
Звертання. Роль звертань у реченні (практично).
Розділові знаки при звертанні (повторення).
|
§18;
впр.168, с.76
|
|
40
|
1
|
Ознайомлення з найбільш
уживаними вставними словами (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
|
§19;
впр.178, с.80
|
|
41
|
1
|
РМ №13. МД.
Говоріння. Контрольний (усний)
твір-опис тварини в художньому стилі.
|
Повторити §19
|
|
42
|
1
|
Звертання та вставні слова. Складання діалогів зі звертаннями
та вставними словами.
|
§18, 19;
впр. 180.с.80
|
|
43
|
1
|
РМ
№14. Усна відповідь на уроках української мови та інших
предметів (за даним планом або таблицею) в науковому стилі. Відгук про
висловлювання товариша.
|
§72;
впр.626(3)
с.265
|
|
44
|
1
|
Контрольна
робота №3 (тестові завдання) за темою „Відомості з синтаксису
і пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова».
МД. Контрольне читання мовчки
тексту художнього стилю.
|
Повторити
§13-16
|
|
Тема №4.
Складне речення. Пряма мова. Діалог (16 год + 2 год РМ).
|
||||
45
|
1
|
Складне речення із сполучниковим та безсполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення,
з’єднаних безсполучниковим і
сполучниковим зв’язком.
|
§20;
впр.187, с.83
|
|
46
|
1
|
Складне речення із сполучниковим та безсполучниковим
зв'язком. Кома між частинами складного
речення, з’єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
|
§20;
впр.192, с.86
|
|
47
|
1
|
РМ №15. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета.
|
§66;
впр.596, с.246-247
|
|
48
|
1
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
|
§21;
впр.197, с.88
|
|
49
|
1
|
Пряма мова. Синонімічність речень із прямою й непрямою мовою.
|
§21;
впр.199, с.89
|
|
50
|
1
|
Діалог. Тире при діалозі.
|
§22;
впр. 204,с.91
|
|
51
|
1
|
РМ
№16. Створення власних висловлювань. Складання діалогу, його розігрування
відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим
досвідом учнів за поданим початком, малюнками.
МД.
Говоріння. Контрольний діалог.
|
§69;
впр.609, с.256
|
|
52
|
1
|
Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи.
|
Повторити §21,
22;
впр.211, с.95
|
|
53
|
1
|
Контрольна
робота №4 (тестові завдання) за темою „Складне речення. Пряма
мова. Діалог".
|
Повторити §21,
22
|
|
Тема №5.
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
(14 год + 2
год РМ).
|
||||
54
|
1
|
Звуки мови і
звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.
Приголосні
тверді й м'які.
|
§23, 24;
впр.222, с.100; 224,с.101(у)
|
|
55
|
1
|
Дзвінкі й
глухі; вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г.
|
§25, 26;
впр.246, с.107-108
|
|
56
|
1
|
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка).
|
§27;
впр.253, с.110
|
|
57
|
1
|
РМ №17. Усний твір-опис предмета в художньому стилі.
|
§70;
впр.611, с.257
|
|
58
|
1
|
РМ №18. Письмовий твір-опис предмета в художньому стилі.
|
Завершити роботу над переказом
|
|
59
|
1
|
Співвідношення
звуків і букв. Звукове позначення букв я, ю, є,ї та щ.
|
§27;
впр.257, с.113
|
|
60
|
1
|
Фонетичний
розбір слів
|
Повторити §23-27;
впр. 258, с.113
|
|
61
|
1
|
Контрольний
диктант за І семестр
|
Повторити
§23-27
|
|
62
|
1
|
Склад. Основні
правила переносу. Наголос.
|
§28, 29;
впр. 268, с.117
|
|
63
|
1
|
Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення. Орфографічний словник.
|
§30;
впр.282, с.122
|
|
64
|
1
|
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Орфоепічна
помилка (практично). Орфоепічний
словник і словник наголосів.
|
§31;
впр.284,
с.123
|
ІІ СЕМЕСТР
65
|
1
|
Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та (о) перед складом з наголошеним (у)
у коренях слів.
|
§31;
впр.290, с.126
|
|
66
|
1
|
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.
|
§32;
впр.302,
с.128
|
|
67
|
1
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Звуки
мови й звуки мовлення».
|
Повторити §23-32;
впр.312,
с.130
|
|
68
|
1
|
Контрольна
робота №5 (тестові завдання) за темою „Фонетика. Графіка. Орфоепія.
Орфографія".
|
Повторити
§23-32
|
|
Тема №6. Вимова приголосних звуків (17 год + 5 год РМ).
|
||||
69
|
1
|
Уподібнення приголосних звуків. Фонетична транскрипція (повторення).
|
§33;
впр.307, с.129
|
|
70
|
1
|
Уподібнення
приголосних звуків.
Вимова префіксів з-(зі-, с-), роз-, без-.
|
§33;
впр.310, с.130
|
|
71
|
1
|
Спрощення в групах приголосних.
|
§34;
впр.315, с.132
|
|
72
|
1
|
РМ
№19. Ділові папери. Лист рідним,
друзям. Адреса.
(Конверт)
|
§77; написати
лист,
впр.644, с.276
|
|
73
|
1
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків.
Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и].
|
§35;
впр.325, с.136
|
|
74
|
1
|
Чергування [о], [е] з [і].
|
§36;
впр.338, с.141
|
|
75
|
1
|
Чергування [е]-[о] після [ж], [ч], [ш].
|
§37;
впр.345, с.143
|
|
76
|
1
|
РМ №20. Особливості побудови роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту
з елементами роздуму.
|
Повторити §67;
впр. 600,
с.248-249
|
|
77
|
1
|
Букви и, і після
ж,
ч, ш, щ та г, к, х у коренях слів.
|
§38;
впр.350,
с.144-145
|
|
78
|
1
|
Чергування приголосних [г], [к], [х] - [ж], [ч], [ш]
-[з'], [ц'], [с'].
|
§39;
впр.366, с.148-149
|
|
79
|
1
|
РМ №21. МД.
Говоріння. Контрольний (усний) докладний переказ розповідного
тексту з елементами роздуму.
|
Повторити §67
|
|
80
|
1
|
Основні випадки чергування у - в, і - й.
|
§40;
впр. 370, с.150
|
|
81
|
1
|
Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь,
і, є, ю, я. Правила вживання знака м’якшення.
|
§41;
впр.380,
с. 153-154
|
|
82
|
1
|
Сполучення йо, ьо.
|
§42;
впр.386. с.155
|
|
83
|
1
|
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та
написання слів з апострофом.
|
§43;
впр.401, с.159-160
|
|
84
|
1
|
Подвоєння букв на
позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних
звуків.
|
§44;
впр.412, с.163
|
|
85
|
1
|
Подвоєння букв на
позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних
звуків. Подвоєння букв у загальних і власних назвах.
|
§44;
впр.414(5 речень), с.164
|
|
86
|
1
|
РМ №22. МД. Підготовча робота до контрольного письмового докладного переказу художнього тексту розповідного
характеру з елементами роздуму.
|
§67;
впр.598,
с.248
|
|
87
|
1
|
РМ №23. МД. Контрольний
письмовий докладний переказ художнього
тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
|
Повторити §67
|
|
88
|
1
|
Написання слів
іншомовного походження: букви и,
і; подвоєння букв у загальних і власних назвах. Словник іншомовних слів.
|
§45;
впр.420, с.167
|
|
89
|
1
|
Написання слів іншомовного походження: правопис знака
м’якшення й апострофа.
|
§33-45;
впр. 424, с.168; 430, с. 171-173(у)
|
|
90
|
1
|
Контрольна
робота №6
(тестові завдання) за темою «Вимова
приголосних звуків».
Контрольне аудіювання тексту художнього стилю.
|
Повторити
§33-45
|
|
Тема №7. Лексикологія. Фразеологія (9 год + 4 глд РМ).
|
||||
91
|
1
|
Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним
і перекладним словниками.
|
§46;
впр.434, с.176
|
|
92
|
1
|
Однозначні і багатозначні слова (повторення). Використання багатозначних слів у прямому й переносному
значеннях (повторення). Лексична помилка (практично).
|
§47;
впр.444, с.179
|
|
93
|
1
|
Загальновживані (нейтральні) і стилістично
забарвлені слова.
|
§48;
впр.455, с.183
|
|
94
|
1
|
РМ №24. МД. Підготовча робота до контрольного
письмового твору-роздуму на тему, пов’язану з життєвим досвідом у художньому
стилі.
|
Повторити §64
|
|
95
|
1
|
РМ №25. МД. Контрольний
письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом у художньому стилі.
|
Повторити§64
|
|
96
|
1
|
Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення
зі словником синонімів.
|
§49;
впр.462, с.185
|
|
97
|
1
|
Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.
|
§50;
впр.472, с.188
|
|
98
|
1
|
Омоніми.
|
§51;
впр. 483,
с.191
|
|
99
|
1
|
РМ №26. Особливості побудови
розповіді на основі власного досвіду. Усний твір-оповідання про випадок із
життя.
|
§74;
впр.633, с.269
|
|
100
|
1
|
РМ №27. Письмовий
твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.
|
Завершити роботу над твором
|
|
101
|
1
|
Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник
української мови.
|
§52;
впр.490, с.194
|
|
102
|
1
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Лексикологія».
Навчальний диктант.
|
с.196-198;
впр. 497,
с.197-198
|
|
103
|
1
|
Контрольна
робота №7 (тестові
завдання) за темою «Лексикологія. Фразеологія».
|
Повторити §46-52
|
|
Тема №8. Будова слова. Орфографія (18 год + 1 год РМ).
|
||||
104
|
1
|
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і
закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
|
§53;
впр.502, с.201
|
|
105
|
1
|
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і
закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
|
§53;
впр.594, с.201
|
|
106
|
1
|
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і
закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
|
§53;
впр.507, с.202
|
|
107
|
1
|
РМ №28. Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру
(письмово).
|
§76;
впр.642, с.274
|
|
108
|
1
|
Спільнокореневі слова й форми слова.
|
§54;
впр.511, с.203
|
|
109
|
1
|
Незмінні й змінні слова.
|
§54;
впр. 515, с.204
|
|
110
|
1
|
Вимова й написання префікса з-, (зі-, с-).
|
§55;
впр.527, с.207
|
|
111
|
1
|
Вимова й написання префіксів роз-, без-.
|
§56;
впр.535, с.209
|
|
112
|
1
|
Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-.
|
§57;
впр.544. с.213
|
|
113
|
1
|
Узагальнення й систематизація знань з теми
«Будова слова. Орфографія».
|
с.214-216;
впр.547,
с.215-216
|
|
114
|
1
|
Контрольний
диктант за ІІ семестр
|
Повторити §53-57
|
|
Тема 9. Повторення й узагальнення в кінці року (8 год).
|
||||
115
|
1
|
Синтаксис і пунктуація.
|
§11-22;
виписати 3 реч., знайти слово-
сполучення
|
|
116
|
1
|
Синтаксис і пунктуація.
|
Повт. §11-22;зроби
ти синт.
р-р
3-х речень
|
|
117
|
1
|
Лексикологія.
МД. Контрольне читання вголос
тексту-оповідання.
|
Повторити
§46-52;
Виписати 5 слів із лексичним значенням
|
|
118
|
1
|
Будова слова й орфографія.
МД. Контрольне читання вголос
тексту-оповідання.
|
Повторити §53-57
|
|
119
|
1
|
Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
|
Повторити §23-32, зробити фонетичн.
р-р 5 слів
|
|
120
|
1
|
Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
|
§33-45
|
|
121
|
1
|
Контрольна
робота №8 (тестові
завдання) за темою «Будова слова. Орфографія».
|
Повторити
§46-52
|
|
122
|
1
|
Узагальнення і систематизація вивченого в 5
класі.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар