четвер, 13 листопада 2014 р.

УКРАЇНСЬКА МОВА 5 КЛАС календарне планування




УКРАЇНСЬКА МОВА
5 КЛАС
(з українською мовою навчання)
(122 год, 3,5 год на тиждень)
Мовленнєва змістова лінія – 28 год.
С. Я. Єрмоленко, В. Т. Сичова. Підручник «Українська мова» для  5 класу
загальноосвітніх навчальних закладів. Київ. «Грамота» 2013 рік
Контрольні роботи
Об'єкти і форми контролю
І семестр
Дата
ІІ семестр
Дата
Фронтальні види контрольних робіт
Перевірка мовної теми*
4

5

Письмо:
Переказ

1


1

Твір
-

1

Правопис:
Диктант

1


1

Аудіювання
-

1

Читання мовчки
1

-

Індивідуальні види контрольних робіт
Говоріння:
Діалог

1


-

Усний переказ
-

1

Усний твір
1

-

Читання вголос
-

1



І СЕМЕСТР
з/п
К-ть год

Дата

Тема уроку
Д/з, повторення

Вступ (1 год). Тема №1. Повторення вивченого в початкових класах
(10 год + 6 год РМ).

1
1

Вступ. Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова — державна мова України.
§1;
впр. 5, с. 7
2
1

РМ №1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо),   їх особливості. Навчальне аудіювання тексту наукового стилю (у).
§58,59;
впр. 557(1,2),
 с. 222
3
1

Частини мови; основні способи їх розпізнавання.
§2;
впр . 13, с. 11
4
1

Іменник. Велика літера і лапки в іменниках. Голосні у відмінкових закінченнях іменників.
§3;
впр. 18(п),
с.14,
26(у), с. 19
5
1

Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях при­кметників.
§4;
впр. 37. с.23
6
1

РМ №2. Спілкування як важливий складник культури людини. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове,   монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування (практично). Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю.
§60;
впр. 563, дати відповіді на запитання
7
1

Числівник. Апостроф. М’який знак.
§5;
впр. 46, с. 27
8
1

Займенник. Особові займенники.
§6;
впр. 52, с. 29
9
1

РМ №3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності.  Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, комунікативна спрямованість,  основна думка тексту,  мікротема
§61;
впр. 568,
 с. 229
10
1

РМ №4. . Структура тексту  (вступ, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті. (у). Усна й письмова форми тексту (висловлювання). Простий план готового тексту. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру.
§62;
впр. 574(п),
575(у),
с. 232-233
11
1

Дієслово. Голосні в особових закінченнях дієслів.
§7;
впр. 59,  с. 32
12
1

Не з дієсловами. Правопис -шся, -ться у кінці дієслів.
Вхідний контроль. Диктант.
§7;
впр. 62, с. 33
13
1

Прислівник. Правопис вивчених прислівників.
§8;
впр. 70,
с. 36-37
14
1

РМ №5. Належність тексту до певного стилю. Ознайомлення із розмовним, науковим і художнім стилями, сферою  їх використання.
§63;
впр. 581,
 с. 237 записати текст наукового стилю
15
1

РМ №6. Усний докладний переказ тексту наукового сти­лю.


Повторити §63, підготувати переказ тексту наукового стилю
16
1

Прийменник. Написання прийменників з інши­ми частинами мови. Сполучник. Використання  прийменників та сполучників і, та, й, а, але для зв'язку слів у реченні.
§9, 10;
впр. 82, с. 41
17
1

Контрольна робота №1 (тестові завдання) за темою «Повторення ви­вченого в початкових класах».
Повторити §2-10

Тема №2. Відомості з синтаксису і пунктуації (11 год + 5 год РМ).

18
1

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми і речення. Головне та залежне сло­во в словосполученні.
§11;
впр. 101, с. 51
19
1

Словосполучення лексичні та фразеологічні (практич­но). Граматична помилка та її умовне позначення (практично).
Скласти 5 речень із фразеологізмами
20
1

РМ №6. Типи мовлення (різновиди текстів): розповідь, опис, роздум. Особливості опису тварини. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.
§64, 65;
впр. 584,
с. 239; 594(у), с. 245
21
1

РМ №7. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.
Завершити роботу над переказом 
22
1

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).  
Граматична помилка.
§12;
впр. 111, с. 54
23
1

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
§13;
впр. 118,с. 58
24
1

РМ №8. Ознайомлення з вимогами до мовлення. Помилки в змісті й побудові висловлювання (практично). Робота над помилками, допущеними в докладному переказі художнього тексту, що містить опис тварини (п).
Повторити §12;
впр.116, с. 57
25
1

Види речень за метою висловлювання: розповідні, пи­тальні, спонукальні (повторення). Окличні речення (по­вторення). Розділові знаки в кінці речень (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (прак­тично).
§14;
впр.131, с.62
26
1

Другорядні члени речення: додаток, означення, обста­вина.
§15;
впр.138, с.65
27
1

Другорядні члени речення. Додаток. Способи вираження додатків. Засвоєння складних випадків слововживання.
§15;
впр. 136,с.65
28
1

РМ №9. МД. Підготовча робота до написання    докладного переказу тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.
§65;
впр. 593,
 с. 245
29
1

РМ №10. МД. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.
Повторити §64
30
1

Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень.
§15;
впр.139, с.65
31
1

Другорядні члени речення. Обставина. Способи вираження обставин.
§15;
впр.141, с.66
32
1

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.
Повторити §15;
впр.145. с.67
33
1

Контрольна робота №2 (тестові завдання) за темою «Відомості з синтаксису і пунктуації. Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення».
Повторити §11-15


Тема №3. Відомості з синтаксису і пунктуації. Ре­чення з однорідними членами. Звертан­ня. Вставні слова (7 год +4 год РМ).

34
1

Речення з однорідними членами (без сполуч­ників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорід­ними членами речення.
§16;
впр.152, с.70
35
1

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка   при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
§17;
впр.159(1),
 с.72
36
1

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.   Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
§17;
впр.164, с.74
37
1

РМ №11. Усний твір-опис тварини за картиною в  художньому стилі.
§71;
впр.622(2),
 с.263
38
1

РМ №12. Письмовий твір-опис тварини в науковому стилі.
Завершити твір 
39
1

Звертання. Роль  звертань у реченні (практично).
Розділові знаки при звертанні (повторення).
§18;
впр.168, с.76
40
1

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами  (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
§19;
впр.178, с.80
41
1

РМ №13. МД. Говоріння. Контрольний (усний) твір-опис тварини в художньому стилі.
Повторити §19
42
1

Звертання та вставні слова. Складання діалогів зі звертаннями та вставними словами.
§18, 19;
впр. 180.с.80
43
1

РМ №14. Усна відповідь на уроках української мови та інших предметів (за даним планом або таблицею) в науковому стилі. Відгук про висловлювання товариша.
§72;
впр.626(3)
 с.265
44
1

Контрольна робота №3 (тестові завдання) за темою „Відомості з синтаксису і пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертан­ня. Вставні слова».
МД. Контрольне читання мовчки тексту художнього стилю.
Повторити §13-16


Тема №4. Складне речення. Пряма мова. Діалог (16 год + 2 год РМ).

45
1

 Складне речення із сполучниковим та безсполучнико­вим зв'язком. Кома між частинами складного речення,  з’єднаних безсполучниковим   і сполучниковим зв’язком.
§20;
впр.187, с.83
46
1

Складне речення із сполучниковим та безсполучнико­вим зв'язком. Кома між частинами складного речення,  з’єднаних безсполучниковим   і сполучниковим зв’язком.
§20;
впр.192, с.86
47
1

РМ №15. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру  з елементами опису предмета.
§66;
впр.596, с.246-247
48
1

Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
§21;
впр.197, с.88
49
1

Пряма мова. Синонімічність речень із прямою й непрямою мовою.
§21;
впр.199, с.89
50
1

Діалог. Тире при діалозі.
§22;
впр. 204,с.91
51
1

РМ №16. Створення власних висловлювань. Складання діалогу, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів за поданим початком, малюнками.
МД. Говоріння. Контрольний діалог.
§69;
впр.609, с.256
52
1

Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи.
Повторити §21, 22;
впр.211, с.95
53
1

Контрольна робота №4 (тестові завдання) за темою „Складне речення. Пряма мова. Діалог".
Повторити §21, 22


Тема №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфо­графія
(14 год + 2 год РМ).

54
1

Звуки мови і звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.
Приголосні тверді й м'які.
§23, 24;
впр.222, с.100; 224,с.101(у)
55
1

 Дзвінкі й глухі; вимова зву­ків, що позначаються буквами ґ і г.
§25, 26;
впр.246, с.107-108
56
1

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка).
§27;
впр.253, с.110
57
1

РМ №17. Усний твір-опис предмета в художньому стилі.
§70;
впр.611, с.257
58
1

РМ №18. Письмовий твір-опис предмета в художньому стилі.
Завершити роботу над переказом
59
1

Спів­відношення звуків і букв. Звукове позначення букв я, ю, є,ї та щ.
§27;
впр.257, с.113
60
1

Фонетичний розбір слів
Повторити §23-27;
впр. 258, с.113
61
1

Контрольний диктант за І семестр
Повторити §23-27

62
1

Склад. Основні правила переносу. Наголос.
§28, 29;
впр. 268, с.117
63
1

Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне по­значення. Орфографіч­ний словник.
§30;
впр.282, с.122
64
1

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Орфоепічна помилка (практично). Орфоепічний словник і словник наголосів.
§31;
впр.284,
с.123

ІІ СЕМЕСТР
65
1

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та (о) перед складом з наголошеним (у) у коренях слів.
§31;
впр.290, с.126
66
1

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.
§32;
впр.302,
с.128
67
1

Узагальнення й систематизація знань з теми «Звуки мови й звуки мовлення».
Повторити §23-32;
впр.312,
с.130
68
1

Контрольна робота №5 (тестові завдання) за темою „Фонетика. Графіка. Ор­фоепія. Орфографія".
Повторити §23-32

Тема №6. Вимова приголосних звуків (17 год + 5 год РМ).

69
1

 Уподібнення приголосних звуків. Фонетична транскрипція  (повторення).
§33;
впр.307, с.129
70
1

Уподібнення приголосних звуків. Вимова префіксів з-(зі-, с-), роз-, без-.
§33;
впр.310, с.130
71
1

Спрощення в групах приголосних.
§34;
впр.315, с.132
72
1

РМ №19. Ділові папери. Лист рідним, друзям. Адреса.

(Конверт)
§77; написати лист,
впр.644, с.276
73
1

Найпоширеніші випадки чергування голосних і при­голосних звуків. Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и].
§35;
впр.325, с.136
74
1

Чергування [о], [е] з [і].
§36;
впр.338, с.141
75
1

Чергування [е]-[о] після [ж], [ч], [ш].
§37;
впр.345, с.143
76
1

РМ №20. Особливості побудови роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму.
Повторити §67;
впр. 600,
с.248-249
77
1

Букви и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х у коренях слів.
§38;
впр.350,
с.144-145
78
1

Чергування приголосних [г], [к], [х] - [ж], [ч], [ш] -[з'], [ц'], '].
§39;
впр.366, с.148-149
79
1

РМ №21. МД. Говоріння. Контрольний (усний) докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму.
Повторити §67

80
1

Основні випадки чергування у - в, і - й.
§40;
впр. 370, с.150
81
1

Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання знака м’якшення.
§41;
впр.380,
с. 153-154
82
1

Сполучення йо, ьо.
§42;
впр.386. с.155
83
1

Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом.
§43;
впр.401, с.159-160
84
1

Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків.
§44;
впр.412, с.163
85
1

Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків. Подвоєння букв у загальних і власних назвах.
§44;
впр.414(5 речень), с.164
86
1

РМ №22. МД. Підготовча робота до контрольного письмового докладного переказу художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
§67;
впр.598,
 с.248
87
1

РМ №23. МД. Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
Повторити §67

88
1

Написання слів іншомовного походження: букви и, і; подвоєння букв у загальних і власних назвах. Сло­вник іншомовних слів.
§45;
впр.420, с.167
89
1

Написання слів іншомовного походження: правопис знака м’якшення й апострофа.
§33-45;
впр. 424, с.168; 430, с. 171-173(у)
90
1

Контрольна робота №6 (тестові завдання) за темою «Вимова приголосних звуків».
Контрольне аудіювання тексту художнього стилю.
Повторити §33-45


Тема №7. Лексикологія. Фразеологія (9 год + 4 глд РМ).

91
1

 Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками.
§46;
впр.434, с.176
92
1

Однозначні і багатозначні слова (повторення). Використання  багатозначних слів у пря­мому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка (практично).
§47;
впр.444, с.179
93
1

Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова.
§48;
впр.455, с.183
94
1

РМ №24. МД. Підготовча робота до контрольного письмового твору-роздуму на тему, пов’язану з життєвим досвідом у художньому стилі.
Повторити §64

95
1

РМ №25. МД. Контрольний письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом у художньому стилі.
Повторити§64

96
1

Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.
§49;
впр.462, с.185
97
1

Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.
§50;
впр.472, с.188
98
1

Омоніми.
§51;
впр. 483,
с.191
99
1

РМ №26. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду. Усний твір-оповідання про випадок із життя.
§74;
впр.633, с.269
100
1

РМ №27. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.
Завершити роботу над твором
101
1

Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник української мови.
§52;
впр.490, с.194
102
1

Узагальнення й систематизація знань з теми «Лексикологія». Навчальний диктант.
с.196-198;
впр. 497,
с.197-198
103
1

Контрольна робота №7 (тестові завдання) за темою «Лексикологія. Фразеологія».
Повторити §46-52

Тема №8. Будова слова. Орфографія (18 год + 1 год РМ).

104
1

 Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
§53;
впр.502, с.201
105
1

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
§53;
впр.594, с.201
106
1

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей).
§53;
впр.507, с.202
107
1

РМ №28. Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру (письмово).
§76;
впр.642, с.274
108
1

Спільнокореневі слова й форми слова.
§54;
впр.511, с.203
109
1

Незмінні й змінні слова.
§54;
впр. 515, с.204
110
1

Вимова й написання префікса з-, (зі-, с-).
§55;
впр.527, с.207
111
1

Вимова й написання префіксів роз-, без-.
§56;
впр.535, с.209
112
1

Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-.
§57;
впр.544. с.213
113
1

Узагальнення й систематизація знань з теми «Будова слова. Орфографія».
с.214-216;
впр.547,
с.215-216
114
1

Контрольний диктант за ІІ семестр
Повторити §53-57

Тема 9. Повторення й узагальнення в кінці року (8 год).

115
1




Синтаксис і пунктуація.



§11-22;
виписати 3 реч., знайти слово-
сполучення
116
1

Синтаксис і пунктуація.

Повт. §11-22;зроби
ти синт.
р-р
3-х речень
117
1

Лексикологія.
 МД. Контрольне читання вголос тексту-оповідання.
Повторити §46-52;
Виписати   5 слів із лексичним значенням
118
1

Будова слова й орфографія.
 МД. Контрольне читання вголос тексту-оповідання.
Повторити §53-57
119
1

Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
Повторити §23-32, зробити фонетичн.
р-р 5 слів
120
1

Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
§33-45
121
1

Контрольна робота №8 (тестові завдання) за темою «Будова слова. Орфографія».
Повторити §46-52

122
1

Узагальнення і систематизація вивченого в 5 класі.




Немає коментарів:

Дописати коментар